werkwijze
Guest Factor biedt consulting & interim-management in marketing en sales voor hospitality en leisure merken.
Een werkwijze waarbij de gast steeds centraal staat en waar high tech communicatie (integratie nieuwe marketingtools) en high touch service (beleving) de basis vormen. Zo worden bedrijven en hun gasten dichter bij elkaar gebracht.
We gaan samen de uitdaging aan om bedrijfsgroei te realiseren door het identificeren, creëren en leveren van klantwaarde. Hiervoor wordt het behoefte-georiënteerde business- en marketingmodel ‘Relationship truths’ van hotelier Chip Conley gebruikt. Het model helpt het ware potentieel van alle stakeholders te realiseren waardoor merkloyaliteit en langetermijnrelaties worden gecreëerd.
Mijn brede expertise en inzicht vanuit de hotel- en amusementsbranche in binnen- en buitenland staan garant voor de ontwikkeling en implementatie van een doeltreffende en duurzame strategie gebaseerd op de bedrijfscultuur.
Gasten worden merkambassadeurs en je hebt de gasten in huis waar je blij van wordt.
Wat kan je verwachten?
-
Branche-ervaring en marktkennis, kennis van operations
-
Samenwerking met de beste expertpartners in online marketing, media-aankoop, public relations, research en training
-
Ondernemende, resultaatgerichte en hands-on aanpak
-
No-nonsense, we houden het graag eenvoudig
-
Anticipatie op trends en (online) media opportuniteiten
-
Enthousiasmeren en motiveren van het team
-
Ervaring in de verkoop van een Nederlands merk op de buitenlandse/Belgische markt
Opdrachtgevers
-
Deep Bridge - Live entertainment - Commerciële strategie & begeleiding -
-
Van Gogh Brabant - Van Gogh Heritage Centres - Strategisch marketing plan -
-
Your Nature - Eco Resort Belgium Antoing - Marketing Vlaanderen -
-
Aspen - 365 Dagen perfecte sneeuw in Antwerpen - Commerciële strategie -
-
Attractiepark in Zuid-Nederland - Strategische marktbewerking nieuwe markt